marți, 22 mai 2012

Cum ne protejam de tepe

Intodeauna cand vreau sa imi cumpar un produs online urmez mai multi pasi.
Primul este research - practic cercetez piata. Dupa ce am navigat prin multe - si I mean multe - website-uri, imi aleg magazinul care imi ofera cele mai bune preturi si care bineinteles mi-a castigat increderea.
One last check: caut numele companiei pe google, alaturi de o expresie cheie negativa, precum teapa, neseriosi, and so on. Verific cat mai multe surse si daca magazinul a trecut testele, I am ready to buy :D
Dupa ce mi-am primit produsul, las intotdeauna un review pe website-urile de specialitate, deoarece doresc sa ajut si alti cumparatori online sa ia decizia cea mai buna.
Asa ca fii responsabil si lasa si tu un review - fie pozitiv, fie negativ - impreuna vom face internetul mai bun!
By the way: Tu unde lasi review-uri sau ce surse de informatie folosesti?
Lasa un comment mai jos si help us spread the word!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu